Odată cu finalizarea primei etape a ansamblului mixt Openville, în trimestrul patru al acestui an, timișorenii vor beneficia de noi concepte de shopping şi entertaiment, în premieră pentru regiune. Dezvoltat în proximitatea Iulius Mall Timișoara, Openville va oferi, pe lângă peste 100 de noi magazine, un nou concept de cinema şi o varietate de destinații pentru petrecerea timpului liber, numeroase restaurante şi cafenele tematice, cu panoramă spre cel mai mare parc suspendat din țară.
Printre destinațiile care vor fi inaugurate în toamna acestui an este Manufaktura, un spațiu ce are la bază un concept multifuncțional, o combinație între coffee shop, bistro şi restaurant. Manufaktura va ocupa o suprafață de aproximativ 210 mp din parterul clădirii de birouri United Business Center 1, inaugurată în decembrie 2017. Locația se va deschide în luna septembrie şi va fi prima din afara Capitalei şi a patra din portofoliul brandului.
Manufaktura promite o experiență unică, unde clienții se pot delecta cu preparate din cea mai proaspătă cafea „single origin”, un meniu inspirat din gastronomia internațională, muzică bună şi un ambient prietenos şi relaxant. Amenajarea noii locații va fi deosebită, având la bază elemente de design inspirate de boabele de cafea, îmbinate cu materiale care generează luminozitate, căldură şi confort, precum lemnul, cărămida şi inoxul.
Oferta brandului va include cinci origini diferite de cafea „single origin” de cea mai bună calitate, proaspătă prin întregul proces de preparare, de la prăjire şi depozitare, până la măcinare. Aici vor putea fi savurate preparate realizate după metode clasice espresso sau alternative, precum Brew V60, Siphon, Aeropress şi Chemex. Iar cei care vor să se bucure de aroma cafelei acasă sau la birou pot lua preparatele to go sau pot alege cafeaua boabe ori măcinată, în ambalaje personalizate.
Manufaktura nu reprezintă doar un coffee shop, ci şi o destinație mixtă, unde se va servi micul dejun, prânzul sau cina, acompaniate de recitaluri de muzică live. Manufaktura va avea un meniu inspirat din gastronomia internațională, care va include de la delicii din patiseria franțuzească şiantreuri rafinate, până la paste, salate şi mâncăruri consistente.
Manufaktura este prezentă în România cu trei locații în București, cea de-a patra urmând să fie inaugurată în toamnă, la Timișoara.